en sko på vägen



Det ligger en sko på vägrenen. Den stör mig. Hur kom den dit? Vems är den? Hur kan någon tappa en sko på en skogsväg? Jag har till och med sett ensamma skor vid motorvägen. Det stör mig. Jag kan inte släppa tanken på skon som ligger där. Är det någon som gått vid vägen och tappat skon då denne någon blivit indragen i en bil? Jag gör upp olika scenarion om hur skon har hamnat där. Det är som ett tvång. Jag måste förstå. Jag får ångest vid tanken på skon. Den stör mig. Det skulle kännas bättre om det var ett par skor.    


Kommentarer
Postat av: Robert

På ställen där folk badar hittar man också ofta just en sko.Och då börjar mina tankar vandra
till hur
det gick
till.Hur såg personen i fråga ut när han lämnade
en sko kvar.Hoppade hann iväg på ett ben?Eller har vi med
en undergroundrörelse att göra?The One shoe Gerilla.

2007-06-19 @ 17:45:17
URL: http://robertcarlsson1978.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0